Neem nu een abonnement op PC Plus
Neem nu een jaarabonnement op PC Plus voor € 18,- en ontvang daarbij een cadeaubon t.w.v. € 20,- van de webwinkel dress-for-less.nl.Oproep: wat is uw computerhobby?
Bent u een enthousiast fotobewerker, verslaafd aan chatten, of speelt u
het liefst games tegen uw kleinzoon? Heeft u een levendige handel via
eBay opgezet? Onderhoudt u een mooie website of misschien zelfs een
weblog?Wat voor computerhobby u ook heeft,
laat het ons weten! Elke maand komt een lezer van PC Plus aan het woord
over zijn of haar pc-hobby. Als u aan het woord komt in deze rubriek,
ligt het boek E-mail voor senioren van Easy Computing voor u klaar.
Beschrijf kort uw computeractiviteit en stuur dit per e-mail of brief naar PC Plus o.v.v. 'Computerhobby'. E-mail naar
redactie@pcplusmagazine.nl of schrijf naar PC Plus, Postbus 3389, 2001 DJ Haarlem. Vergeet niet uw naam, e-mailadres en/of telefoonnummer te vermelden
| 02-2008 |
Online spellen en puzzels
Puzzelen hoeft niet per se op papier. Ook met een computer en internetverbinding kunt u volop aan uw trekken komen wat betreft puzzel- en spelplezier. Van kruiswoordraadsel tot sudoku en van cryptogram tot tetris, alles is online te vinden. Spelcomputer voor iedereen
In tegenstelling tot veel andere spelcomputers is de Wii van Nintendo een succes onder jong en oud. Een intuïtieve besturing en spellen die meer van u verwachten dan alleen het indrukken van een paar knoppen, zijn bepalend voor het succes. Beeldschermopties, deel 1
Digitale foto's kunt u op allerlei manieren aan vrienden en familie laten zien. In een reeks artikelen laten we u allerlei alternatieven zien voor het gewone computerscherm. Deze maand gaan we wat dieper in op de verschillende soorten beeldschermen. Ik
heb sinds kort Vista op mijn notebook. Kennelijk heb ik iets niet goed
gedaan, want ik ben de kalender uit de rubriek Gadgets kwijt. Deze
stond, zoals het hoort, aan de rechterzijde van het bureaublad. Hoe
krijg ik die terug? |